Głównej zawartości

Ogłoszenie o naborze nr 1/2024
z dnia 11 stycznia 2024 r.
Dyrektor Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie
poszukuje kandydata na stanowisko: Inspektora w Zespole ds. Inżynierii Ruchu w Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Olsztynie

Etat: 1
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1. Wykształcenie i doświadczenie zawodowe: wyższe techniczne i 3 lata doświadczenia.
2. Znajomość zagadnień drogowych.
3. Umiejętność pracy na komputerze, obsługa programu Microsoft Office.
4. Prawo jazdy kat. B.
5. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
6. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
7. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
8. Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych.

b. Wymagania pożądane:

1. Wykształcenie i doświadczenie zawodowe: wyższe techniczne o profilu drogowym i 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku. Preferowany staż pracy w administracji samorządowej lub rządowej.
2. Cechy osobowe: umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, rzetelność, terminowość, wysoka kultura osobista.

II. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:
1. Opiniowanie projektów organizacji ruchu oraz wniosków dotyczących zmian organizacji ruchu.
2. Udział w ZOPI.
3. Aktualizacja projektów docelowej organizacji ruchu.
4. Udział w komisjach związanych z organizacją ruchu.
5. Kontrola oznakowania robót prowadzonych w pasie dróg wojewódzkich i stałej organizacji ruchu wprowadzonej na drogach wojewódzkich przez RDW lub obcego wykonawcę.
6. Współpraca w zakresie organizacji ruchu i jego bezpieczeństwa z organem zarządzającym ruchem, zarządami dróg, kolei, Policją oraz innymi jednostkami.
7. Prowadzenie ewidencji przystanków komunikacji publicznej przy drogach wojewódzkich, uzgodnienie zasad korzystania z nich oraz weryfikacja i ustalanie nowych lokalizacji oraz wizje w terenie w tym zakresie.
8. Uzgadnianie wniosków dotyczących wykorzystania dróg wojewódzkich w sposób szczególny.
9. Analiza i ocena bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz prowadzenie bazy danych o zdarzeniach drogowych w oparciu o dane policyjne.
10. Opiniowanie na wniosek Wydziału Dróg układów komunikacyjnych włączenia obiektów do dróg wojewódzkich, studiów i planów zagospodarowania przestrzennego jednostek samorządu terytorialnego.
11. Prowadzenie spraw związanych z instalacją– na zasadach określonych w art. 20b ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych– w pasie drogowym stacjonarnych urządzeń rejestrujących, o których mowa w art. 2 pkt 59 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym.
12. Prowadzenie polityki związanej z kontrolą pojazdów nienormatywnych w zakresie typowania miejsc kontroli tych pojazdów i współpraca z Wojewódzką Inspekcją Transportu w tym zakresie Drogowego.
13. Organizacja i nadzór nad pomiarami ruchu drogowego.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Praca administracyjno-biurowa, przeważnie siedząca, wewnątrz pomieszczenia z przewagą wysiłku umysłowego przy monitorze ekranowym, 8 godzin na dobę, prowadzenie samochodu służbowego, wyjazdy w teren po obszarze województwa warmińsko-mazurskiego, I piętro w budynku niedostosowanym dla osób niepełnosprawnych (wejście do budynku, dostęp do toalet, brak windy, brak podjazdu).
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu grudniu 2023 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Olsztynie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie przekroczył 6%.
V. Dokumenty:
a. wymagane
1. Kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń o zatrudnieniu dokumentujące doświadczenie zawodowe.
2. Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie.
3. Oświadczenie, iż kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych.
5. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.

c. dodatkowe

1. Życiorys zawodowy.
2. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku kandydatów niepełnosprawnych, którzy chcą skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, na zasadach określonych w art. 13a ust.
3. Inne dokumenty poświadczające posiadane kwalifikacje i umiejętności.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin: dokumenty należy składać do dnia 25.01.2024 r.
b. Sposób: dokumenty należy składać osobiście lub listownie (liczy się data stempla pocztowego).
c. Miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich; ul. Pstrowskiego 28b, 10-602 Olsztyn.

VII. Informacje dodatkowe:
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys zawodowy (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone podpisaną przez kandydata klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu i zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru na stanowisko Inspektora w Zespole ds. Inżynierii Ruchu w Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Olsztynie ogłoszonego w dniu 11 stycznia 2024 r. i prowadzonego przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie z siedzibą przy ul. Pstrowskiego 28b (10-602 Olsztyn), tel.: 89 526-19-00, fax: 89 539-98-76, adres e-mail: sekretariat@zdw.olsztyn.pl. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em poinformowana/y o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie, jak również, że podanie tych danych było dobrowolne.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej podpisem: Dotyczy naboru na stanowisko (wskazać nazwę stanowiska, numer oraz datę ogłoszenia o naborze). Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej. Osoby, których aplikacje zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane. Aplikacje odrzucone będą do odbioru przez
1 miesiąc po ogłoszeniu wyniku naboru a następnie zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje – w Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Olsztynie (89) 526 19 39 .
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona tablicy informacyjnej Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie, ul. Pstrowskiego 28b a także na stronie internetowej www.zdw.olsztyn.pl
Zarząd Dróg Wojewódzkich z siedzibą w Olsztynie zastrzega sobie prawo do unieważnienia naboru na każdym etapie postępowania.

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
DO CELÓW REKRUTACJI

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanym dalej RODO) informujemy, że:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie
z siedzibą przy ul. Pstrowskiego 28b (10-602 Olsztyn), tel.: 89 526-19-00, fax: 89 539-98-76, adres e-mail: sekretariat@zdw.olsztyn.pl, reprezentowany przez Dyrektora ZDW w Olsztynie.

2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym kontakt jest możliwy pod adresem
e-mail: iod@zdw.olsztyn.pl

3. Pani/Pana dane osobowe, zawarte w dokumentach aplikacyjnych będą przetwarzane
w celu przeprowadzenia rekrutacji na podstawie art. 22¹ § 1 kodeksu pracy i/lub art. 6 ust. 1 lit. b RODO – do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy i/lub art. 6 ust. 1 lit. c RODO – wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze.
W pozostałych przypadkach dane osobowe nie objęte powyższą podstawą prawną (np. wizerunek kandydata, numer telefonu, adres e-mail) przetwarzane będą na podstawie Pani/Pana zgody, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO.

4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia procesu rekrutacji, jednak nie dłuższy niż 3 miesiące od zakończenia postępowania rekrutacyjnego.

5. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały dalszemu udostępnieniu nieuprawnionym podmiotom trzecim. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa oraz podmioty świadczące usługi na zlecenie Administratora, którym powierzono przetwarzanie danych osobowych na podstawie odrębnej umowy powierzenia danych osobowych lub innego instrumentu prawnego zgodnego z powszechnie obowiązującymi przepisami w zakresie ochrony danych osobowych.

6. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody).

7. Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku kiedy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy
o ochronie danych osobowych.

8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji.

Opracowała:
                                                                                                             Zatwierdził:

Paulina Bogdanowicz
                                                                                                             Waldemar Królikowski