Ogłoszenie o naborze nr 5/2023
z dnia 16 lutego 2023 r.
Dyrektor Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie
poszukuje kandydata na kierownicze stanowisko urzędnicze Zastępcy Dyrektora ds. Inwestycji w Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Olsztynie
Etat: 16
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1. Spełnienie wymagań określonych w art. 6 ust. 4 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2022 r., poz. 530).
2. Wykształcenie i doświadczenie: wyższe o specjalności budownictwo i 5 lat praktyki podczas pracy na podobnym stanowisku w tym min. 3 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym.
3. Znajomość przepisów prawo budowlane, ustawy o drogach publicznych, prawo o ruchu drogowym, ustawy o finansach publicznych, ustawy prawo zamówień publicznych, k.p.a., procedur pozyskiwania i wydatkowania środków UE, budżetu państwa i innych źródeł, znajomość procedur FIDIC.
4. Dobra znajomość zagadnień z zakresu budowy dróg, przyznawania środków unijnych na budowę, przebudowę dróg publicznych, zasad gospodarki finansowej obowiązujących w jednostkach samorządowych oraz problematyki organizacji i zarządzania drogami publicznymi.
5. Umiejętność planowania i organizacji pracy, zarządzania zespołem.
6. Umiejętność pracy na komputerze, obsługa programu Microsoft Office.
7. Prawo jazdy kat. B.
8. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
9. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
10. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
11. Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych.
b. Wymagania pożądane:
1. Wykształcenie i doświadczenie: wyższe o specjalności budownictwo drogowe i co najmniej pięcioletni staż w pracy w administracji publicznej przy pracy na podobnym stanowisku oraz co najmniej trzyletnie doświadczenia na stanowisku kierowniczym.
2. Znajomość przepisów z zakresu: ustawy o pracownikach samorządowych, samorządzie województwa.
3. Doświadczenie w planowaniu, realizacji oraz ocenie wycenie inwestycji drogowych.
4. Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.
5. Znajomość obsługi programu AutoCAD, Enova365.
6. Cechy osobowe: dokładność, wysoka kultura osobista, opanowanie, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, sumienność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Koordynacja procesów inwestycyjnych od przygotowania i wykonania dokumentacji technicznej i formalno-prawnej aż do zakończenia finansowego realizacji inwestycji, zadań realizowanych z udziałem środków z Unii Europejskiej, budżetu państwa oraz innych źródeł.
2. Nadzór nad prawidłowa pracą podległych jednostek organizacyjnych.
3. Nadzór nad sprawami z zakresu pozyskiwania środków z funduszy zewnętrznych oraz nadzór nad ich obsługą w okresie ich wykorzystywania, realizacją zaplanowanych zadań.
4. Koordynacja procesów przygotowania przetargów i zleceń.
5. Współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej w zakresie spraw prowadzonych przez podległe jednostki.
6. Inicjowanie wdrażania nowych technologii i rozwiązań projektowych w zakresie dróg i obiektów inżynierskich.
7.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Praca administracyjno-biurowa, przeważnie siedząca, wewnątrz pomieszczenia, z przewagą wysiłku umysłowego, 8 godzin na dobę oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych, wyjazdy służbowe w tym przemieszczanie się samochodem służbowym po terenie województwa warmińsko-mazurskiego oraz poza nim.
Budynek niedostosowany dla osób niepełnosprawnych (wejście do budynku, dostęp do toalet, brak windy, brak podjazdu).
Wyjazdy w teren po obszarze województwa warmińsko-mazurskiego.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu styczniu 2023 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Olsztynie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie przekroczył 6%.
V. Dokumenty:
a. wymagane
1. Kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń o zatrudnieniu dokumentujące doświadczenie zawodowe.
2. Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie.
3. Oświadczenie, iż kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych.
5. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
c. dodatkowe
1. Życiorys zawodowy.
2. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku kandydatów niepełnosprawnych, którzy chcą skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, na zasadach określonych w art. 13a ust.)
3. Inne dokumenty poświadczające posiadane kwalifikacje i umiejętności.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin: dokumenty należy składać do dnia 27.02.2023 r.
b. Sposób: dokumenty należy składać osobiście lub listownie (liczy się data stempla pocztowego).
c. Miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich; ul. Pstrowskiego 28b, 10-602 Olsztyn.
VII. Informacje dodatkowe:
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys zawodowy (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone podpisaną przez kandydata klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu i zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru na stanowisko Zastępcy dyrektora ds. Inwestycji w Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Olsztynie ogłoszonego w dniu 15 lutego 2023 r. i prowadzonego przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie z siedzibą przy ul. Pstrowskiego 28b (10-602 Olsztyn), tel.: 89 526-19-00, fax: 89 539-98-76, adres e-mail: sekretariat@zdw.olsztyn.pl. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em poinformowana/y o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie, jak również, że podanie tych danych było dobrowolne.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej podpisem: Dotyczy naboru na stanowisko (wskazać nazwę stanowiska, numer oraz datę ogłoszenia o naborze). Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej. Osoby, których aplikacje zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane. Aplikacje odrzucone będą do odbioru przez1 miesiąc po ogłoszeniu wyniku naboru a następnie zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje – w Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Olsztynie (89) 526 19 39 .
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona tablicy informacyjnej Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie, ul. Pstrowskiego 28b a także na stronie internetowej www.zdw.olsztyn.pl
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
DO CELÓW REKRUTACJI
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanym dalej RODO) informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie
z siedzibą przy ul. Pstrowskiego 28b (10-602 Olsztyn), tel.: 89 526-19-00, fax: 89 539-98-76, adres e-mail: sekretariat@zdw.olsztyn.pl, reprezentowany przez Dyrektora ZDW w Olsztynie.
2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym kontakt jest możliwy pod adresem
e-mail: iod@zdw.olsztyn.pl
3. Pani/Pana dane osobowe, zawarte w dokumentach aplikacyjnych będą przetwarzane
w celu przeprowadzenia rekrutacji na podstawie art. 22¹ § 1 kodeksu pracy i/lub art. 6 ust. 1 lit. b RODO – do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy i/lub art. 6 ust. 1 lit. c RODO – wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze.
W pozostałych przypadkach dane osobowe nie objęte powyższą podstawą prawną (np. wizerunek kandydata, numer telefonu, adres e-mail) przetwarzane będą na podstawie Pani/Pana zgody, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia procesu rekrutacji, jednak nie dłuższy niż 3 miesiące od zakończenia postępowania rekrutacyjnego.
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały dalszemu udostępnieniu nieuprawnionym podmiotom trzecim. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa oraz podmioty świadczące usługi na zlecenie Administratora, którym powierzono przetwarzanie danych osobowych na podstawie odrębnej umowy powierzenia danych osobowych lub innego instrumentu prawnego zgodnego z powszechnie obowiązującymi przepisami w zakresie ochrony danych osobowych.
6. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody).
7. Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku kiedy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy
o ochronie danych osobowych.
8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji.
Opracowała:
Zatwierdził:
Paulina Bogdanowicz
Waldemar Królikowski